September September
1275
BLOG

Kupowanie głosów w PO, czy nowa forma rekrutacji?

September September Polityka Obserwuj notkę 37

„Newsweek” dotarł do nagrania pokazującego kulisy zwycięstwa Jacka Protasiewicza w wyborach dolnośląskiej Platformy. Na nagraniu słychać, jak stronnik Protasiewicza, poseł Norbert Wojnarowski, obiecuje jednemu z delegatów o imieniu Edward załatwienie stanowiska w KGHM. W zamian chce by ten oddał  głos na Protasiewicza.

Poseł Wojnarowski:  

Znamy się za długo, żeby o dupie Maryny pogadać. Jacek Protasiewicz zapytał mnie wprost, czy ty jesteś w stanie go poprzeć  (…)  Jest pytanie za sto punktów, czy jesteś w stanie poprzeć jutro Jacka na zjeździe.

Edward jest nieufny. Jak wyjaśnia, od roku bezskutecznie stara się o pracę w spółkach kontrolowanych przez PO:

Norbert, ja z tobą rozmawiałem przez rok czasu, dużo mi obiecywałeś i spełzło to na niczym.

Poseł Wojnarowski:   

To podziękuj Schetynie i idź do Protasiewicza (…). Oczywiście Jacek się zobowiązał że pomoże, ale niezależnie od tego Jacek zbiera głosy. Dziś o piątej może premier go poprze (…)Jacek poprosił mnie o spotkanie z paroma osobami. Powiedział, że może zaproponować pomoc (…). Myślę, że Jacek jest w stanie pomóc  z pracą.

 

http://polska.newsweek.pl/platforma-obywatelska-jacek-protasiewicz-norbert-wojnarowski-slask-newsweek-pl,artykuly,273483,1.html

 

http://www.pb.pl/2841223,15705,lista-wstydu-platformy-obywatelskiej

September
O mnie September

Naród może przetrwać głupich i ambitnych, ale nie przetrwa wewnętrznej zdrady. Cycero

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka